سبد خرید
۰ تومان

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “دستِ من” و سفارش محصولات از این سامانه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
خرید محصولات از فروشگاه اینترنتی “دستِ من” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
اطلاعات و مشخصات محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی “دستِ من” توسط تولیدکنندگان محصولات تأمین می شود. از این رو فروشگاه اینترنتی “دستِ من” هیچ مسوولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد می‌داند.
فروشگاه اینترنتی “دستِ من” هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سامانه که می تواند ناشى از عواملی که خارج از حیطه ی مدیریت فروشگاه می باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.
فروشگاه اینترنتی “دستِ من” در هیچ شرایطی اطلاعات منحصر بفرد مشترکین/کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمناً با استفاده از تکنولوژی امنیت شبکه و زیرساخت متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی مشترکین/ کاربران حفاظت نماید.
خدمات و محتویات سامانه، صرفاً براى استفاده شخصى و غیر تجارى مخاطبان عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و اشخاص حقیقی، حقوقی یا وب سایت به هیچ عنوان نمی توانند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولیدات جدید و یا ایجاد ترافیک در سامانه خود استفاده نمایند. اگر از امکانات و محتویات سامانه جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید، لازم است از قبل به ما اطلاع دهید.
مشترکین/ کاربران باید هنگام سفارش محصولات مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش مشترکین/کاربران قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی “دستِ من” شامل قانون حق تکثیر می باشد و متعلق به این فروشگاه است.
فروش و تحویل سفارش:
در صورتی که ابزار آنلاین به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل محصول/محصولات در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.
ارزش محصول/ محصولات سفارش داده شده طبق فهرست قیمت در سامانه محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش محصولات اضافه می شود، هزینه ارسال و در صورت نیاز بیمه محصولات خواهد بود.
مدت گارانتی و نام شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضیحات هر محصول ذکر شده است. در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن محصول وجود ندارد.
شرایط برگشت محصولات:
هرگونه نقص و عیب فنی محصول/ محصولات، باید در مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت محصول/ محصولات حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “۴۲۸۸۱۸۰۰-۰۲۱” و یا “بخش برگشت از فروش” (این فرم در پنل مشترک/ کاربری شما موجود است) به مرکز ارتباط با مشتریان در سامانه فروشگاهی اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمیر یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از ۴۸ ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست. (خاطر نشان می سازد این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد)
عدم انطباق محصولات ارسال شده با سفارش شما، در مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت محصولات حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “۰۰۰۰۰۰۰۰-۰۲۱” یا “بخش برگشت از فروش” (این فرم در پنل مشترک/ کاربری شما موجود است) به مرکز ارتباط با مشتریان در سامانه فروشگاهی اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات، محصولات بدون دریافت هیچ هزینه ای مجدداً برای شما ارسال شود. بدیهی است عدم اطلاع رسانی پس از ۲۴ ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.
در صورتی که فرد خریدار بخواهد در پرداخت حضوری وجه محصولات را به طور ناقص پرداخت کند محصولات بدون هماهنگی، توسط پیک برگشت خواهد خورد و هزینه ارسال نیز عودت داده نخواهد شد.