سبد خرید
۰ تومان

خرید انواع ملزومات زندگی روزمره یکی از ضروریات انسان و یک خانواده به‌حساب می‌آید؛ ما روزانه ممکن است انواع و اقسام خرید را انجام دهیم؛ اما، باید به این امر توجه داشته باشیم که می‌توان از راه‌های گوناگونی خرید خود را انجام داد و یا به عبارت ساده‌تر، راه‌های دیگری غیر از این راهی که برای خرید انتخاب کرده‌ایم هم، وجود دارند که شاید از خیلی جهات بهتر و سودمندتر باشند. خرید محصولات دست ساز

به عنوان نمونه، شما قصد دارید یک عدد تابلوی تزیینی برای منزل خود خریداری کنید؛ حال سؤال این است که آیا اگر بخواهید به صورت حضوری و با وجود مشغله کاری و ترافیک و هزینه‌های زمانی و مالی به مغازه بروید، بهتر و به‌صرفه‌تر است یا این‌که، به صورت غیرحضوری و از طریق سفارش تلفنی یا اینترنتی خرید خود را انجام دهید؟ روشن است که جواب شما خرید اینترنتی و غیرحضوری است.

درباره مشاغل خانگی هم، این سؤال وجود دارد که آیا بین خرید محصول خانگی با غیر آن تفاوتی وجود دارد؟ و یا این‌که، چه دلیلی وجود دارد که ما در انتخاب‌های خود، کالای خانگی را برگزینیم؟ ‌با توجه به مطالب بیان شده، قصد داریم در این‌جا به دلایل خرید محصولاتی بپردازیم که حاصل کار دست در خانه بوده و به عبارت دیگر، کالاهایی هستند که مشاغل خانگی آن‌ها را تولید می‌کنند: خرید محصولات دست ساز

  1. خاص بودن
    محصولات خانگی به علت خلاقیت و ابتکاری که در ساخت و تولید آن‌ها به‌کار می‌رود به‌نوعی، خاص و متفاوت‌ می‌باشند؛ به‌گونه‌ای که، کیفیت و مواد اولیه کالای خانگی با محصول مشابه آن که حاصل تولید ماشین‌آلات صنعتی است، هرگز قابل مقایسه نیست. به همین دلیل، دو مزیت در خرید محصول خانگی و دست‌ساز وجود دارد: یکی این‌که، از کیفیت بالایی برخوردار است و دیگر این‌که، بسیار خلاقانه، جذاب و زیبا تولید شده است.
  2. تکراری نبودن هدیه
    فراوان برای شما اتفاق افتاده که برای یکی از اقوام یا دوستان هدیه گرفته‌اید و هنگام هدیه دادن متوجه شده‌اید که چند نفر دیگر هم، شبیه همین هدیه را آورده‌اند. محصولات دست‌ساز خانگی اما، به علت هوش، استعداد و نوآوری به‌کار رفته در آن‌ها، هیچ‌گاه مشابه محصولات هم‌خانواده خود نبوده و شما می‌توانید با خیالی آسوده از این محصولات به‌عنوان هدیه دادن استفاده کنید.
  3. حمایت از هنرمندان واقعی خرید محصولات دست ساز
    شما با هر خریدی که از محصولات خانگی انجام می‌دهید درواقع، از افراد خلاق و کارآفرینی حمایت کرده‌اید که همه استعداد، توان و دانش روز را به صورت هنرمندانه در قالب یک کالای جذاب و زیبا بروز داده‌اند؛ به همین دلیل، خرید محصولات دست‌ساز آنان باعث می‌شود تا با قوت قلب بیشتر، انگیزه بالاتر و نمود خلاقیت‌های نو به کار خود ادامه دهند.
  4. ملاقات با هنرآفرین و مشاهده کارگاه تولیدی او از نزدیک
    یکی دیگر از دلایل خرید محصولات دست‌ساز خانگی این است که شما می‌توانید از نزدیک با نحوه تولید کالا آشنا شده و به صورت جزیی از مواد به‌کار رفته در آن آگاه شوید؛ و مهم‌تر از آن، آشنایی با شخص کارآفرین و خلاقیت‌ها و استعدادهای اوست که می‌تواند برای شما انگیزه مناسبی باشد تا از استعدادهای نهفته خود آگاه شده و در رشد و شکوفایی آ‌ن‌ها تلاش کنید.
  5. امکان سفارش محصول با طرح، رنگ و قالب دل‌خواه
    شاید بتوان گفت جذاب‌ترین دلیل خرید محصولات خانگی این است که این امکان برای شما وجود دارد تا کالای مورد نظر را براساس سلیقه خودتان و با هر رنگ، طرح و اندازه‌ای که مورد پسند شماست سفارش دهید؛ گویا این شما هستید که مدیریت تولید کالا را برعهده داشته و در تولید جزء‌جزء آن دخیل بوده و بر آن نظارت کامل دارید. خرید محصولات دست ساز
  6. امکان خرید راحت و آسان کالای خانگی از فروشگاه اینترنتی دست من
    حتماً این سؤال به ذهن شما خطور خواهد کرد که چگونه می‌توانم محصول دست‌ساز دل‌خواه خودم را با توجه به فاصله زیاد محل سکونتم با شهر تولیدکننده، خریداری کنم؟ و یا چگونه می‌توانم با شخص کارآفرین ارتباط داشته باشم و از رزومه کاری او اطلاعی به‌دست آورم؟

از همین‌رو، فروشگاه اینترنتی دست من در راستای حمایت از مشاغل خانگی و نیز، دسترسی همه هم‌میهنان به این محصولات، اقدام به عرضه و فروش کالاهای دست‌ساز خانگی با شرایط بسیار ویژه کرده است. خرید محصولات دست ساز

یکی از جذاب‌ترین مزیت‌های خرید از فروشگاه دست من این است که شما می‎توانید در بخش نظرات کاربران از دیدگاه‌های مشورتی افرادی بهره ببرید که محصولات خانگی را از این فروشگاه خریداری کرده‌اند.

پاسخ دهید